慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

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AN00234610-20130101-0197  
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Release Date
 
Title
Title 満鉄調査部弾圧事件(1942・43年)再論  
Kana マンテツ チョウサブ ダンアツ ジケン (1942・43ネン) サイロン  
Romanization Mantetsu chosabu danatsu jiken (1942 43nen) sairon  
Other Title
Title The suppression of the South Manchuria railway company research bureau (1942–43) revisited  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 松村, 高夫  
Kana マツムラ, タカオ  
Romanization Matsumura, Takao  
Affiliation 慶應義塾大学名誉教授  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾経済学会  
Kana ケイオウ ギジュク ケイザイ ガッカイ  
Romanization Keio gijuku keizai gakkai  
Date
Issued (from:yyyy) 2013  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 三田学会雑誌  
Name (Translated) Keio journal of economics=Mita journal of economics  
Volume 105  
Issue 4  
Year 2013  
Month 1  
Start page 719(197)  
End page 754(232)  
ISSN
00266760  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
10.14991/001.20130101-0197
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
一, 小林英夫・福井紳一氏との「論争」の経過
二, 史料をめぐる諸問題
三, 分析をめぐる諸問題
 
Keyword
 
NDC
 
Note
研究ノート
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Journal Article  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Nov 04, 2021 13:48:31  
Creation date
May 16, 2013 09:00:00  
Registerd by
mediacenter
 
History
Jun 6, 2014    フリーキーワード, 抄録, 本文 を変更
Oct 15, 2014    抄録, 目次 を変更
Nov 1, 2021    JaLCDOI を変更
Nov 4, 2021    Publisher Romanization を変更
 
Index
/ Public / Faculty of Economics / Mita journal of economics / 105 (2012) / 105(4) 201301
 
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