慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN00189695-00000041-0097  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN00189695-00000041-0097.pdf
Type :application/pdf Download
Size :475.9 KB
Last updated :Apr 18, 2013
Downloads : 1862

Total downloads since Apr 18, 2013 : 1862
 
Release Date
 
Title
Title 読解前の指示が学習者の読みのプロセスに与える影響  
Kana ドッカイ マエ ノ シジ ガ ガクシュウシャ ノ ヨミ ノ プロセス ニ アタエル エイキョウ  
Romanization Dokkai mae no shiji ga gakushusha no yomi no purosesu ni ataeru eikyo  
Other Title
Title  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 渡邊, 芙裕美  
Kana ワタナベ, フユミ  
Romanization Watanabe, Fuyumi  
Affiliation 慶應義塾大学日本語・日本文化教育センター専任講師(有期)  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学日本語・日本文化教育センター  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ニホンゴ・ニホン ブンカ キョウイク センター  
Romanization Keio gijuku daigaku Nihongo Nihon bunka kyoiku senta  
Date
Issued (from:yyyy) 2013  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 日本語と日本語教育  
Name (Translated)  
Volume  
Issue 41  
Year 2013  
Month 3  
Start page 97  
End page 108  
ISSN
02865742  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
1. はじめに
2. 方法
3. 結果と考察
4. まとめ
 
Keyword
 
NDC
 
Note
論文
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Apr 18, 2013 09:00:00  
Creation date
Apr 18, 2013 09:00:00  
Registerd by
mediacenter
 
History
 
Index
/ Public / Center for Japanese Studies / 日本語と日本語教育 / 41 (2013)
 
Related to