アイテムタイプ |
Article |
ID |
|
プレビュー |
画像 |
|
キャプション |
|
|
本文 |
AN00150430-00000070-0061.pdf
Type |
:application/pdf |
Download
|
Size |
:1.9 MB
|
Last updated |
:Sep 21, 2010 |
Downloads |
: 1497 |
Total downloads since Sep 21, 2010 : 1497
|
|
本文公開日 |
|
タイトル |
タイトル |
コッポ・ディ・マルコヴァルドの研究 : その1 研究史を中心として
|
カナ |
コッポ・ディ・マルコヴァルド ノ ケンキュウ : ソノ 1 ケンキュウシ オ チュウシン トシテ
|
ローマ字 |
Koppo di Marukovarudo no kenkyu : sono 1 kenkyushi o chushin toshite
|
|
別タイトル |
名前 |
A study on Coppo di Marcovaldo Part I
|
カナ |
|
ローマ字 |
|
|
著者 |
名前 |
末吉, 雄二
|
カナ |
スエヨシ, ユウジ
|
ローマ字 |
Sueyoshi, Yuji
|
所属 |
慶應義塾大学文学部(美学・美術史)
|
所属(翻訳) |
|
役割 |
|
外部リンク |
|
|
版 |
|
出版地 |
|
出版者 |
名前 |
三田哲學會
|
カナ |
ミタ テツガクカイ
|
ローマ字 |
Mita tetsugakukai
|
|
日付 |
出版年(from:yyyy) |
1979
|
出版年(to:yyyy) |
|
作成日(yyyy-mm-dd) |
|
更新日(yyyy-mm-dd) |
|
記録日(yyyy-mm-dd) |
|
|
形態 |
|
上位タイトル |
名前 |
哲學
|
翻訳 |
|
巻 |
|
号 |
70
|
年 |
1979
|
月 |
10
|
開始ページ |
61
|
終了ページ |
88
|
|
ISSN |
|
ISBN |
|
DOI |
|
URI |
|
JaLCDOI |
|
NII論文ID |
|
医中誌ID |
|
その他ID |
|
博士論文情報 |
学位授与番号 |
|
学位授与年月日 |
|
学位名 |
|
学位授与機関 |
|
|
抄録 |
This paper should be considered as introductive part of a monographic study on Coppo di Marcovaldo on which the author has begun to work. This paper consists of three chapters. In the first chapter, the artistic situation in which the art of Coppo was formed is summarized. In the second chapter, the studies on the documents and later texts referring to Coppo are reported according to approximately chronological order. In the last chapter the author's intention is to show that the 'Orvieto Madonna' and the 'Pistoia Cross' which have been considered as the visual basis for the reconstruction of the profile of the artist are recently doubted their authenticity.
|
|
目次 |
ドゥエチェント前半期のトスカーナの絵画
コッポ研究史の概略
コッポ・ディ・マルコヴァルドに関するドキュメント
コッポ像再構成の視覚的基礎
|
|
キーワード |
|
NDC |
|
注記 |
|
言語 |
|
資源タイプ |
|
ジャンル |
|
著者版フラグ |
|
関連DOI |
|
アクセス条件 |
|
最終更新日 |
|
作成日 |
|
所有者 |
|
更新履歴 |
|
インデックス |
|
関連アイテム |
|