慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN0006957X-00000086-0099  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN0006957X-00000086-0099.pdf
Type :application/pdf Download
Size :473.6 KB
Last updated :Jan 30, 2019
Downloads : 450

Total downloads since Jan 30, 2019 : 450
 
Release Date
 
Title
Title フィードバックによる作文の改善に及ぼす適性要因の影響 : 制御焦点, 達成目標, 学習観, 認知スタイルの比較  
Kana フィードバック ニ ヨル サクブン ノ カイゼン ニ オヨボス テキセイ ヨウイン ノ エイキョウ : セイギョ ショウテン, タッセイ モクヒョウ, ガクシュウカン, ニンチ スタイル ノ ヒカク  
Romanization Fīdobakku ni yoru sakubun no kaizen ni oyobosu tekisei yōin no eikyō : seigyo shōten, tassei mokuhyō, gakushūkan, ninchi sutairu no hikaku  
Other Title
Title  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 福富, 隆志  
Kana フクトミ, タカシ  
Romanization Fukutomi, Takashi  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学大学院社会学研究科  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン シャカイガク ケンキュウカ  
Romanization Keiō gijuku daigaku daigakuin shakaigaku kenkyūka  
Date
Issued (from:yyyy) 2018  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 慶応義塾大学大学院社会学研究科紀要 : 社会学心理学教育学 : 人間と社会の探究  
Name (Translated) Studies in sociology, psychology and education : inquiries into humans and societies  
Volume  
Issue 86  
Year 2018  
Month  
Start page 99  
End page 102  
ISSN
0912456X  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
1. 問題と目的
2. 方法
3. 結果と考察
 
Keyword
 
NDC
 
Note
2017年度博士課程研究支援プログラム研究成果報告
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Jan 30, 2019 14:32:09  
Creation date
Jan 30, 2019 14:32:09  
Registerd by
mediacenter
 
History
Jan 30, 2019    インデックス を変更
 
Index
/ Public / Graduate School of Human Relations / Studies in sociology, psychology and education : inquiries into humans and societies   / 86 (2018)
 
Related to
 

Ranking

most accessed items
1st Open-domain dial... (1502) 1st
2nd 石垣島の「エコツ... (531)
3rd 731部隊と細菌戦 ... (469)
4th Bidet toilet use... (449)
5th 新自由主義に抗す... (371)

most downloaded items
1st アセトアニリドの... (811) 1st
2nd Genotype-phenoty... (609)
3rd 中和滴定と酸塩基... (548)
4th Potent mouse mon... (476)
5th 新参ファンと古参... (404)

LINK

慶應義塾ホームページへ
慶應義塾大学メディアセンターデジタルコレクション
慶應義塾大学メディアセンター本部
慶應義塾研究者情報データベース