慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN0006957X-00000082-0163  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN0006957X-00000082-0163.pdf
Type :application/pdf Download
Size :502.8 KB
Last updated :Feb 1, 2017
Downloads : 892

Total downloads since Feb 1, 2017 : 892
 
Release Date
 
Title
Title ポスト・ブルデュー社会学における行為者の過去をめぐる問題 : ライールとボルタンスキーの検討を通じて  
Kana ポスト・ブルデュー シャカイガク ニ オケル コウイシャ ノ カコ オ メグル モンダイ : ライール ト ボルタンスキー ノ ケントウ オ ツウジテ  
Romanization Posuto Burudyu shakaigaku ni okeru koisha no kako o meguru mondai : Rairu to Borutansuki no kento o tsujite  
Other Title
Title  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 小田切, 祐詞  
Kana オダギリ, ユウジ  
Romanization Odagiri, Yuji  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学大学院社会学研究科  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン シャカイガク ケンキュウカ  
Romanization Keio gijuku daigaku daigakuin shakaigaku kenkyuka  
Date
Issued (from:yyyy) 2016  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 慶応義塾大学大学院社会学研究科紀要 : 社会学心理学教育学 : 人間と社会の探究  
Name (Translated) Studies in sociology, psychology and education : inquiries into humans and societies  
Volume  
Issue 82  
Year 2016  
Month  
Start page 163  
End page 166  
ISSN
0912456X  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
1 はじめに
2 ボルタンスキーから見たハビトゥス概念
3 ライールによるボルタンスキー批判
4 生む過程へ
5 おわりに
 
Keyword
 
NDC
 
Note
2015年度博士課程学生研究支援プログラム研究成果報告
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Feb 01, 2017 11:23:12  
Creation date
Feb 01, 2017 11:23:12  
Registerd by
mediacenter
 
History
 
Index
/ Public / Graduate School of Human Relations / Studies in sociology, psychology and education : inquiries into humans and societies   / 82 (2016)
 
Related to