慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN0006957X-00000062-0264  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN0006957X-00000062-0264.pdf
Type :application/pdf Download
Size :1.2 MB
Last updated :Jun 15, 2010
Downloads : 3622

Total downloads since Jun 15, 2010 : 3622
 
Release Date
 
Title
Title 日常的実践から見た巡礼に関する文化人類学的研究 : 四国遍路における接待を事例として  
Kana ニチジョウテキ ジッセン カラ ミタ ジュンレイ ニ カンスル ブンカ ジンルイガクテキ ケンキュウ : シコク ヘンロ ニ オケル セッタイ オ ジレイ トシテ  
Romanization Nichijoteki jissen kara mita junrei ni kansuru bunka jinruigakuteki kenkyu : Shikoku henro ni okeru settai o jirei toshite  
Other Title
Title  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 浅川, 泰宏  
Kana アサカワ, ヤスヒロ  
Romanization Asakawa, Yasuhiro  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学大学院社会学研究科  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン シャカイガク ケンキュウカ  
Romanization Keio gijuku daigaku daigakuin shakaigaku kenkyuka  
Date
Issued (from:yyyy) 2006  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 慶応義塾大学大学院社会学研究科紀要 : 社会学心理学教育学 : 人間と社会の探究  
Name (Translated) Studies in sociology, psychology and education : inquiries into humans and societies  
Volume  
Issue 62  
Year 2006  
Month  
Start page 264  
End page 275  
ISSN
0912456X  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
内容要旨
論文審査要旨
 
Keyword
 
NDC
 
Note
学事報告 : 学位授与者氏名及び論文題目 : 博士
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Jun 30, 2010 10:29:14  
Creation date
Jun 15, 2010 09:00:00  
Registerd by
mediacenter
 
History
Jun 30, 2010    フリーキーワード, 目次 を変更
 
Index
/ Public / Graduate School of Human Relations / Studies in sociology, psychology and education : inquiries into humans and societies   / 62 (2006)
 
Related to