Item Type |
Article |
ID |
|
Preview |
Image |
|
Caption |
|
|
Full text |
AN0006957X-00000052-0027.pdf
Type |
:application/pdf |
Download
|
Size |
:1.2 MB
|
Last updated |
:Aug 19, 2010 |
Downloads |
: 13302 |
Total downloads since Aug 19, 2010 : 13302
|
|
Release Date |
|
Title |
Title |
H. ルフェーヴルの「空間の生産」概念について : représantationの空間的発現の両義性への考察
|
Kana |
H. ルフェーヴル ノ 「クウカン ノ セイサン」 ガイネン ニ ツイテ : représantation ノ クウカンテキ ハツゲン ノ リョウギセイ エノ コウサツ
|
Romanization |
H. Rufevuru no "Kukan no seisan" gainen ni tsuite : représantation no kukanteki hatsugen no ryougisei eno kosatsu
|
|
Other Title |
Title |
The concept of Henri Lefebvre's "La production de l'espace" : a study on the equivalence of "représantation" in spatial expressions
|
Kana |
|
Romanization |
|
|
Creator |
Name |
福田, 光弘
|
Kana |
フクダ, ミツヒロ
|
Romanization |
Fukuda, Mitsuhiro
|
Affiliation |
慶應義塾大学大学院社会学研究科社会学専攻博士課程
|
Affiliation (Translated) |
|
Role |
|
Link |
|
|
Edition |
|
Place |
|
Publisher |
Name |
慶應義塾大学大学院社会学研究科
|
Kana |
ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン シャカイガク ケンキュウカ
|
Romanization |
Keio gijuku daigaku daigakuin shakaigaku kenkyuka
|
|
Date |
Issued (from:yyyy) |
2001
|
Issued (to:yyyy) |
|
Created (yyyy-mm-dd) |
|
Updated (yyyy-mm-dd) |
|
Captured (yyyy-mm-dd) |
|
|
Physical description |
|
Source Title |
Name |
慶応義塾大学大学院社会学研究科紀要 : 社会学心理学教育学
|
Name (Translated) |
Studies in sociology, psychology and education
|
Volume |
|
Issue |
52
|
Year |
2001
|
Month |
|
Start page |
27
|
End page |
37
|
|
ISSN |
|
ISBN |
|
DOI |
|
URI |
|
JaLCDOI |
|
NII Article ID |
|
Ichushi ID |
|
Other ID |
|
Doctoral dissertation |
Dissertation Number |
|
Date of granted |
|
Degree name |
|
Degree grantor |
|
|
Abstract |
|
Table of contents |
1. 問題の所在
2. 社会学における空間の意義
3. 新都市社会学における空間
4. イデオロギーとしてのreprésantation
5. 再現前としてのrereprésantation
6. 展望
|
|
Keyword |
|
NDC |
|
Note |
|
Language |
|
Type of resource |
|
Genre |
Departmental Bulletin Paper
|
|
Text version |
|
Related DOI |
|
Access conditions |
|
Last modified date |
|
Creation date |
|
Registerd by |
|
History |
|
Index |
|
Related to |
|