慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN0006957X-00000021-0047  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN0006957X-00000021-0047.pdf
Type :application/pdf Download
Size :830.9 KB
Last updated :Apr 6, 2011
Downloads : 1758

Total downloads since Apr 6, 2011 : 1758
 
Release Date
 
Title
Title 概念的知識の構造と形成過程に関する一考察 : 子供の作文の発達的分析を通じて  
Kana ガイネンテキ チシキ ノ コウゾウ ト ケイセイ カテイ ニ カンスル イチ コウサツ : コドモ ノ サクブン ノ ハッタツテキ ブンセキ オ ツウジテ  
Romanization Gainenteki chishiki no kozo to keisei katei ni kansuru ichi kosatsu : kodomo no sakubun no hattatsuteki bunseki o tsujite  
Other Title
Title A discussion about structures and formation process of conceptual knowledge : through a developmental analysis of children's writings  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 久東, 光代  
Kana クトウ, ミツヨ  
Romanization Kuto, Mitsuyo  
Affiliation 慶應義塾大学大学院社会学研究科心理学専攻博士課程  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学大学院社会学研究科  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン シャカイガク ケンキュウカ  
Romanization Keio gijuku daigaku daigakuin shakaigaku kenkyuka  
Date
Issued (from:yyyy) 1981  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 慶応義塾大学大学院社会学研究科紀要 : 社会学心理学教育学  
Name (Translated) Studies in sociology, psychology and education  
Volume  
Issue 21  
Year 1981  
Month  
Start page 47  
End page 58  
ISSN
0912456X  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
方法
結果
考察
 
Keyword
 
NDC
 
Note
論文
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Apr 06, 2011 09:00:00  
Creation date
Apr 06, 2011 09:00:00  
Registerd by
mediacenter
 
History
 
Index
/ Public / Graduate School of Human Relations / Studies in sociology, psychology and education : inquiries into humans and societies   / 21 (1981)
 
Related to