慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

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AA1121824X-20210300-0117  
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Release Date
 
Title
Title 広告を避ける心理 : インターネット広告の回避をもたらす要因の検討  
Kana コウコク オ サケル シンリ : インターネット コウコク ノ カイヒ オ モタラス ヨウイン ノ ケントウ  
Romanization Kōkoku o sakeru shinri : intānetto kōkoku no kaihi o motarasu yōin no kentō  
Other Title
Title Avoiding advertising : examining the predictors of consumer avoidance of online advertising  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 李, 津娥  
Kana イー, ジーナ  
Romanization Lee, Jinah  
Affiliation 慶應義塾大学メディア・コミュニケーション研究所教授  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学メディア・コミュニケーション研究所  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク メディア・コミュニケーション ケンキュウジョ  
Romanization Keiō gijuku daigaku media komyunikēshon kenkyūjo  
Date
Issued (from:yyyy) 2021  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name メディア・コミュニケーション : 慶応義塾大学メディア・コミュニケーション研究所紀要  
Name (Translated) Keio media and communications research : annals of the Institute for Journalism, Media & Communication Studies  
Volume  
Issue 71  
Year 2021  
Month 3  
Start page 117  
End page 130  
ISSN
13441094  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
1 目的
2 先行研究のレビュー
3 方法
4 結果
5 考察
 
Keyword
 
NDC
 
Note
特集2 : クリティカル・オーディエンス : メディア批判の社会心理学
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Journal Article  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Apr 15, 2021 09:39:38  
Creation date
Apr 15, 2021 09:39:38  
Registerd by
mediacenter
 
History
Apr 15, 2021    インデックス を変更
 
Index
/ Public / Institute for Journalism, Media & Communication Studies / Keio media and communications research / 71 (2021)
 
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