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AA00266091-20130300-0067  
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本文公開日
 
タイトル
タイトル Social TV system for public broadcasting services : analysis of user behavior in large-scale field trial of "teleda"  
カナ  
ローマ字  
別タイトル
名前  
カナ  
ローマ字  
著者
名前 小川, 浩司  
カナ オガワ, コウジ  
ローマ字 Ogawa, Koji  
所属 NHK放送文化研究所  
所属(翻訳) Principal analyst at Broadcasting Culture Research Institute, Japan Broadcasting Corporation(NHK)  
役割  
外部リンク  

名前 米倉, 律  
カナ ヨネクラ, リツ  
ローマ字 Yonekura, Ritsu  
所属 NHK放送文化研究所  
所属(翻訳) Senior analyst at Broadcasting Culture Research Institute, Japan Broadcasting Corporation(NHK)  
役割  
外部リンク  
 
出版地
Tokyo  
出版者
名前 Institute for Communications Research, Keio University  
カナ  
ローマ字  
日付
出版年(from:yyyy) 2013  
出版年(to:yyyy)  
作成日(yyyy-mm-dd)  
更新日(yyyy-mm-dd)  
記録日(yyyy-mm-dd)  
形態
 
上位タイトル
名前 Keio communication review  
翻訳  
 
35  
2013  
3  
開始ページ 67  
終了ページ 90  
ISSN
03887596  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII論文ID
 
医中誌ID
 
その他ID
 
博士論文情報
学位授与番号  
学位授与年月日  
学位名  
学位授与機関  
抄録

 
目次
Introduction
Background and objective of the trial Background
Objective : Building multidimensional communication model mediated by broadcast programs
Teleda's function and the outline of large-scale field trial
The results of the trial
Generating encounters with TV programs by expanding community space and adding real-time functions
Potential of linkage with external SNSs
Outlook for linkage with external SNSs and challenges
Social viewing among users : real-time functions Outline of real-time functions
Social viewing experience and encounters through real-time functions
Potential and challenges found in survey conducted at end of experiment
Conclusion
 
キーワード
 
NDC
 
注記

 
言語
英語  
資源タイプ
text  
ジャンル
Journal Article  
著者版フラグ
publisher  
関連DOI
アクセス条件

 
最終更新日
Sep 13, 2016 15:36:07  
作成日
Sep 13, 2016 15:36:07  
所有者
mediacenter
 
更新履歴
 
インデックス
/ Public / メディア・コミュニケーション研究所 / Keio communication review / 35 (2013)
 
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