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AA00260481-19780000-03920037  
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本文公開日
 
タイトル
タイトル The analytical framework of advertising : economic effects and adaptive process  
カナ  
ローマ字  
別タイトル
名前  
カナ  
ローマ字  
著者
名前 清水, 猛  
カナ シミズ, タケシ  
ローマ字 Shimizu, Takeshi  
所属 Society of Business and Commerce, Keio University  
所属(翻訳)  
役割  
外部リンク  
 
出版地
 
出版者
名前  
カナ  
ローマ字  
日付
出版年(from:yyyy) 1978  
出版年(to:yyyy)  
作成日(yyyy-mm-dd)  
更新日(yyyy-mm-dd)  
記録日(yyyy-mm-dd)  
形態
 
上位タイトル
名前 Keio business review  
翻訳  
15  
 
1978  
 
開始ページ 107  
終了ページ 123  
ISSN
 
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII論文ID
 
医中誌ID
 
その他ID
 
博士論文情報
学位授与番号  
学位授与年月日  
学位名  
学位授与機関  
抄録
This paper is intended to suggest a theoretical framework for analyzing the behavior of the advertising system by means of systems approach, comprising two parts, Part I of a macro-viewpoint and Part II of a microviewpoint. In Part I a new framework to examine economic effects of advertising is suggested, in which the need of combined use of systems approach and functional analysis is asserted. In Part II the problem of advertising tax is taken up as a change in the environment of marketing, and supposable behavior of enterprises to adapt themselves to such taxation when enforced, is analyzed focussing on advertising.
 
目次

 
キーワード
 
NDC
 
注記

 
言語
英語  
資源タイプ
text  
ジャンル
Journal Article  
著者版フラグ
publisher  
関連DOI
アクセス条件

 
最終更新日
Apr 19, 2024 11:44:18  
作成日
May 07, 2007 10:25:10  
所有者
mediacenter
 
更新履歴
 
インデックス
/ Public / 商学部 / Keio business review / 15 (1978)
 
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