Item Type |
Article |
ID |
|
Preview |
Image |
|
Caption |
|
|
Full text |
KO40003003-20134004-0003.pdf
Type |
:application/pdf |
Download
|
Size |
:3.5 MB
|
Last updated |
:Jul 29, 2014 |
Downloads |
: 14016 |
Total downloads since Jul 29, 2014 : 14016
|
|
Release Date |
|
Title |
Title |
感情心理アプローチによる行動喚起を促す罪感情を用いたマーケティングへの示唆 : 行動喚起に導くための尺度構築と罪感情に関する仮説の検証(本文)
|
Kana |
カンジョウ シンリ アプローチ ニ ヨル コウドウ カンキ オ ウナガス ツミ カンジョウ オ モチイタ マーケティング エノ シサ : コウドウ カンキ ニ ミチビク タメノ シャクド コウチク ト ツミ カンジョウ ニ カンスル カセツ ノ ケンショウ (ホンブン)
|
Romanization |
Kanjo shinri apurochi ni yoru kodo kanki o unagasu tsumi kanjo o mochiita maketingu eno shisa : kodo kanki ni michibiku tameno shakudo kochiku to tsumi kanjo ni kansuru kasetsu no kensho (honbun)
|
|
Other Title |
|
Creator |
Name |
大野, 幸子
|
Kana |
オオノ, サチコ
|
Romanization |
Ono, Sachiko
|
Affiliation |
|
Affiliation (Translated) |
|
Role |
|
Link |
|
|
Edition |
|
Place |
|
Publisher |
Name |
慶應義塾大学大学院経営管理研究科
|
Kana |
ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン ケイエイ カンリ ケンキュウカ
|
Romanization |
Keio gijuku daigaku daigakuin keiei kanri kenkyuka
|
|
Date |
Issued (from:yyyy) |
2013
|
Issued (to:yyyy) |
|
Created (yyyy-mm-dd) |
|
Updated (yyyy-mm-dd) |
|
Captured (yyyy-mm-dd) |
|
|
Physical description |
|
Source Title |
Name |
|
Name (Translated) |
|
Volume |
|
Issue |
|
Year |
|
Month |
|
Start page |
|
End page |
|
|
ISSN |
|
ISBN |
|
DOI |
|
URI |
|
JaLCDOI |
|
NII Article ID |
|
Ichushi ID |
|
Other ID |
|
Doctoral dissertation |
Dissertation Number |
甲第4004号
|
Date of granted |
2014-03-23
|
Degree name |
博士(経営学)
|
Degree grantor |
慶應義塾大学
|
|
Abstract |
|
Table of contents |
|
Keyword |
|
NDC |
|
Note |
|
Language |
|
Type of resource |
|
Genre |
|
Text version |
|
Related DOI |
|
Access conditions |
|
Last modified date |
|
Creation date |
|
Registerd by |
|
History |
Jul 29, 2014 | | タイトル, タイトル タイトル を変更 |
|
|
Index |
|
Related to |
|