慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

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KO40003001-00002015-3061  
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Release Date
 
Title
Title コールセンターに寄せられる顧客の声からの印象判別アルゴリズムによる有益情報の抽出  
Kana コール センター ニ ヨセラレル コキャク ノ コエ カラ ノ インショウ ハンベツ アルゴリズム ニ ヨル ユウエキ ジョウホウ ノ チュウシュツ  
Romanization Koru senta ni yoserareru kokyaku no koe kara no insho hanbetsu arugorizumu ni yoru yueki joho no chushutsu  
Other Title
Title  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 高木, 宏明  
Kana タカギ, ヒロアキ  
Romanization Takagi, Hiroaki  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role Dissertant  
Link  

Name 林, 高樹  
Kana ハヤシ, タカキ  
Romanization Hayashi, Takaki  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role Thesis advisor  
Link  
Edition
 
Place
横浜  
Publisher
Name 慶應義塾大学大学院経営管理研究科  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン ケイエイ カンリ ケンキュウカ  
Romanization Keio gijuku daigaku daigakuin keiei kanri kenkyuka  
Date
Issued (from:yyyy) 2015  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
31 p.  
Source Title
Name  
Name (Translated)  
Volume  
Issue  
Year  
Month  
Start page  
End page  
ISSN
 
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
MT@3061  

40100708684  
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents

 
Keyword
 
NDC
 
Note
修士学位論文. 2015年度経営学 第3061号
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Thesis or Dissertation  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Nov 09, 2020 10:08:48  
Creation date
Oct 07, 2016 16:58:08  
Registerd by
mediacenter
 
History
Nov 9, 2020    Note を変更
 
Index
/ Public / Graduate School of Business Administration / Masters' thesis / 2015 (M37)
 
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