慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
KO40002001-00002015-0057  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
KO40002001-00002015-0057.pdf
Type :application/pdf Download
Size :5.4 MB
Last updated :Nov 6, 2020
Downloads : 1722

Total downloads since Nov 6, 2020 : 1722
 
Release Date
 
Title
Title 実写を用いた高臨場感ドーム映像コンテンツの製作手法に関する研究  
Kana ジッシャ オ モチイタ コウリンジョウカン ドーム エイゾウ コンテンツ ノ セイサク シュホウ ニ カンスル ケンキュウ  
Romanization Jissha o mochiita korinjokan domu eizo kontentsu no seisaku shuho ni kansuru kenkyu  
Other Title
Title Creation method of high prezence dome video contents  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 横田, 剛司  
Kana ヨコタ, タケシ  
Romanization Yokota, Takeshi  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role Dissertant  
Link  

Name 小木, 哲朗  
Kana オギ, テツロウ  
Romanization Ogi, Tetsuro  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role Thesis advisor  
Link  
Edition
 
Place
横浜  
Publisher
Name 慶應義塾大学大学院システムデザイン・マネジメント研究科  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン システム デザイン・マネジメント ケンキュウカ  
Romanization Keio gijuku daigaku daigakuin shisutemu dezain manejimento kenkyuka  
Date
Issued (from:yyyy) 2015  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
[4], 91 p.  
Source Title
Name  
Name (Translated)  
Volume  
Issue  
Year  
Month  
Start page  
End page  
ISSN
 
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents

 
Keyword
 
NDC
 
Note
修士学位論文. 2015年度システムデザイン・マネジメント学 第210号
 
Language
日本語  

英語  
Type of resource
text  
Genre
Thesis or Dissertation  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Nov 06, 2020 10:20:21  
Creation date
Oct 04, 2017 16:19:28  
Registerd by
mediacenter
 
History
Nov 6, 2020    Note を変更
 
Index
/ Public / Graduate School of System Design and Management / Master's thesis / Academic Year 2015
 
Related to