慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
KO40001001-00002015-0476  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
KO40001001-00002015-0476.pdf
Type :application/pdf Download
Size :19.9 MB
Last updated :Nov 4, 2020
Downloads : 572

Total downloads since Nov 4, 2020 : 572
 
Release Date
 
Title
Title 身体表現への新しいフィードバック方法の提案 : クラシックバレエの個人練習を例に  
Kana シンタイ ヒョウゲン エノ アタラシイ フィードバック ホウホウ ノ テイアン : クラシック バレエ ノ コジン レンシュウ オ レイ ニ  
Romanization Shintai hyogen eno atarashii fidobakku hoho no teian : kurashikku baree no kojin renshu o rei ni  
Other Title
Title New method of feedback for physical expression : self-training classic ballet  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 吉田, 有佐  
Kana ヨシダ, アリサ  
Romanization Yoshida, Arisa  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role Dissertant  
Link  

Name 砂原, 秀樹  
Kana スナハラ, ヒデキ  
Romanization Sunahara, Hideki  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role Thesis advisor  
Link  
Edition
 
Place
横浜  
Publisher
Name 慶應義塾大学大学院メディアデザイン研究科  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン メディア デザイン ケンキュウカ  
Romanization Keio gijuku daigaku daigakuin media dezain kenkyuka  
Date
Issued (from:yyyy) 2015  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
[2], x, 78 p.  
Source Title
Name  
Name (Translated)  
Volume  
Issue  
Year  
Month  
Start page  
End page  
ISSN
 
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents

 
Keyword
 
NDC
 
Note
修士学位論文. 2015年度メディアデザイン学 第476号
 
Language
日本語  

英語  
Type of resource
text  
Genre
Thesis or Dissertation  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Nov 04, 2020 13:43:31  
Creation date
Jun 29, 2016 16:03:01  
Registerd by
mediacenter
 
History
Nov 4, 2020    Note を変更
 
Index
/ Public / Graduate School of Media Design / Master's thesis / Academic Year 2015
 
Related to