慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
KO10001001-20195228-0001  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
KO10001001-20195228-0001.pdf
Type :application/pdf Download
Size :270.4 KB
Last updated :Jan 19, 2022
Downloads : 368

Total downloads since Jan 19, 2022 : 368
 
Release Date
 
Title
Title 日本の図書館目録における「著作」 : 抽象的実体の操作的具体化にかかわる問題の検討 (審査報告)  
Kana ニホン ノ トショカン モクロク ニ オケル 「チョサク」 : チュウショウテキ ジッタイ ノ ソウサテキ グタイカ ニ カカワル モンダイ ノ ケントウ (シンサ ホウコク)  
Romanization Nihon no toshokan mokuroku ni okeru chosaku : chūshōteki jittai no sōsateki gutaika ni kakawaru mondai no kentō (shinsa hōkoku)  
Other Title
Title "Work" in Japanese library catalogs : examining issues from the viewpoint of operational concretization of the abstract bibliographic entity  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 橋詰, 秋子  
Kana ハシズメ, アキコ  
Romanization Hashizume, Akiko  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学大学院文学研究科  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン ブンガク ケンキュウカ  
Romanization Keiō gijuku daigaku daigakuin bungaku kenkyūka  
Date
Issued (from:yyyy) 2019  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name  
Name (Translated)  
Volume  
Issue  
Year  
Month  
Start page  
End page  
ISSN
 
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number 甲第5228号  
Date of granted 2020-03-23  
Degree name 博士(図書館・情報学)  
Degree grantor 慶應義塾大学  
Abstract

 
Table of contents

 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Thesis or Dissertation  
Text version
none  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Jan 19, 2022 12:46:09  
Creation date
Jul 13, 2020 13:37:18  
Registerd by
mediacenter
 
History
Jul 13, 2020    インデックス を変更
Jan 19, 2022    Publisher Romanization,Text version を変更
 
Index
/ Public / Doctoral dissertation / Graduate School of Letters / 2019年度
 
Related to