慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN10030060-20200120-0073  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN10030060-20200120-0073.pdf
Type :application/pdf Download
Size :1.2 MB
Last updated :Feb 2, 2023
Downloads : 2446

Total downloads since Feb 2, 2023 : 2446
 
Release Date
 
Title
Title カズオ・イシグロの『浮世の画家』における語りの技法  
Kana カズオ・イシグロ ノ 『ウキヨ ノ ガカ』 ニ オケル カタリ ノ ギホウ  
Romanization Kazuo Ishiguro no "Ukiyo no gaka" ni okeru katari no gihō  
Other Title
Title Narrative techniques in Kazuo Ishiguro's an artist of the floating world  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 安藤, 和弘  
Kana アンドウ, カズヒロ  
Romanization Andō, Kazuhiro  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
横浜  
Publisher
Name 慶應義塾大学日吉紀要刊行委員会  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ヒヨシ キヨウ カンコウ イインカイ  
Romanization Keiō gijuku daigaku Hiyoshi kiyō kankō iinkai  
Date
Issued (from:yyyy) 2020  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 慶應義塾大学日吉紀要. 英語英米文学  
Name (Translated) The Hiyoshi review of English studies  
Volume  
Issue 72  
Year 2020  
Month 1  
Start page 73  
End page 102  
ISSN
09117180  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
I. はじめに
II. オノは何故物語をするのか
III. 語りの技法 : 読者の読みの誘導操作
IV. 煙とパラノイア
V. 人物の正体の曖昧さの問題
VI. おわりに
 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
日本語  

英語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Feb 02, 2023 15:01:36  
Creation date
Jun 11, 2020 09:07:28  
Registerd by
mediacenter
 
History
Jun 11, 2020    インデックス を変更
Feb 2, 2023    Source Title Volume,Source Title Issue,Source Title Year,Source Title,Table of contents 目次 を変更
 
Index
/ Public / The Hiyoshi Review / The Keio University Hiyoshi review of English studies / 72 (2020)
 
Related to