慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN00234698-20170800-0087  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN00234698-20170800-0087.pdf
Type :application/pdf Download
Size :7.8 MB
Last updated :Aug 27, 2018
Downloads : 1332

Total downloads since Aug 27, 2018 : 1332
 
Release Date
 
Title
Title グローバル・マーケティングと消費者の価値観 : 世界価値観調査の分析から(後篇)  
Kana グローバル・マーケティング ト ショウヒシャ ノ カチカン : セカイ カチカン チョウサ ノ ブンセキ カラ (コウヘン)  
Romanization Gurobaru maketingu to shohisha no kachikan : sekai kachikan chosa no bunseki kara (kohen)  
Other Title
Title Global marketing and consumer value : an analysis of world value survey data II  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 池田, 泰成  
Kana イケダ, ヤスナリ  
Romanization Ikeda, Yasunari  
Affiliation 慶應義塾大学大学院商学研究科博士前期課程  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  

Name 廖, 舒忻  
Kana  
Romanization Liao, Shuxin  
Affiliation 慶應義塾大学大学院商学研究科博士前期課程  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  

Name 石井, 隆太  
Kana イシイ, リュタ  
Romanization Ishii, Ryuta  
Affiliation 慶應義塾大学大学院商学研究科博士前期課程  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  

Name 馮, 昕  
Kana  
Romanization Feng, Xin  
Affiliation 慶應義塾大学大学院商学研究科博士前期課程  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  

Name 庄, 映琮  
Kana  
Romanization Zhuang, Yingcong  
Affiliation 慶應義塾大学大学院商学研究科博士前期課程  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  

Name 多田, 伶  
Kana タダ, レイ  
Romanization Tada, Rei  
Affiliation 慶應義塾大学大学院商学研究科博士前期課程  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  

Name 張, しん妍  
Kana  
Romanization Zhang, Xinyan  
Affiliation 慶應義塾大学大学院商学研究科博士前期課程  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  

Name 濱岡, 豊  
Kana ハマオカ, ユタカ  
Romanization Hamaoka, Yutaka  
Affiliation 慶應義塾大学商学部  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学出版会  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク シュッパンカイ  
Romanization Keio gijuku daigaku shuppankai  
Date
Issued (from:yyyy) 2017  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 三田商学研究  
Name (Translated) Mita business review  
Volume 60  
Issue 3  
Year 2017  
Month 8  
Start page 87  
End page 118  
ISSN
0544571X  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract
本研究では, 世界60ヵ国の消費者を対象として行われてきた世界価値観調査および, それを用いた研究を概観する。本稿では, 前篇に引き続いて, 「政治分野におけるオピニオン・リーダー度の規定要因の6ヵ国国際比較」「政治体制の変化と解放的価値観の規定要因の変化 : ドイツの分析から」「不安が消費者の支出・貯蓄意識に及ぼす影響の4ヵ国(日米印, イラク)比較」「物質主義―脱物質主義概念測定の問題」について報告する。
 
Table of contents

 
Keyword
世界価値観調査  

オピニオン・リーダー  

民主化  

不安  

物質主義-脱物質主義  

多母集団構造方程式モデル  
NDC
 
Note
資料
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Journal Article  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Aug 27, 2018 09:44:07  
Creation date
Jan 09, 2018 09:59:14  
Registerd by
mediacenter
 
History
Feb 19, 2018    著者 を変更
Aug 27, 2018    本文,著者 を変更
Aug 27, 2018    著者 著者ID を変更
Aug 27, 2018    著者 を変更
Aug 27, 2018    著者 著者ID を変更
 
Index
/ Public / Faculty of Business and Commerce / Mita business review / 60 (2017) / 60(3) 201708
 
Related to