Item Type |
Article |
ID |
|
Preview |
Image |
|
Caption |
|
|
Full text |
AN00234698-20170800-0087.pdf
Type |
:application/pdf |
Download
|
Size |
:7.8 MB
|
Last updated |
:Aug 27, 2018 |
Downloads |
: 1332 |
Total downloads since Aug 27, 2018 : 1332
|
|
Release Date |
|
Title |
Title |
グローバル・マーケティングと消費者の価値観 : 世界価値観調査の分析から(後篇)
|
Kana |
グローバル・マーケティング ト ショウヒシャ ノ カチカン : セカイ カチカン チョウサ ノ ブンセキ カラ (コウヘン)
|
Romanization |
Gurobaru maketingu to shohisha no kachikan : sekai kachikan chosa no bunseki kara (kohen)
|
|
Other Title |
Title |
Global marketing and consumer value : an analysis of world value survey data II
|
Kana |
|
Romanization |
|
|
Creator |
Name |
池田, 泰成
|
Kana |
イケダ, ヤスナリ
|
Romanization |
Ikeda, Yasunari
|
Affiliation |
慶應義塾大学大学院商学研究科博士前期課程
|
Affiliation (Translated) |
|
Role |
|
Link |
|
Name |
廖, 舒忻
|
Kana |
|
Romanization |
Liao, Shuxin
|
Affiliation |
慶應義塾大学大学院商学研究科博士前期課程
|
Affiliation (Translated) |
|
Role |
|
Link |
|
Name |
石井, 隆太
|
Kana |
イシイ, リュタ
|
Romanization |
Ishii, Ryuta
|
Affiliation |
慶應義塾大学大学院商学研究科博士前期課程
|
Affiliation (Translated) |
|
Role |
|
Link |
|
Name |
馮, 昕
|
Kana |
|
Romanization |
Feng, Xin
|
Affiliation |
慶應義塾大学大学院商学研究科博士前期課程
|
Affiliation (Translated) |
|
Role |
|
Link |
|
Name |
庄, 映琮
|
Kana |
|
Romanization |
Zhuang, Yingcong
|
Affiliation |
慶應義塾大学大学院商学研究科博士前期課程
|
Affiliation (Translated) |
|
Role |
|
Link |
|
Name |
多田, 伶
|
Kana |
タダ, レイ
|
Romanization |
Tada, Rei
|
Affiliation |
慶應義塾大学大学院商学研究科博士前期課程
|
Affiliation (Translated) |
|
Role |
|
Link |
|
Name |
張, しん妍
|
Kana |
|
Romanization |
Zhang, Xinyan
|
Affiliation |
慶應義塾大学大学院商学研究科博士前期課程
|
Affiliation (Translated) |
|
Role |
|
Link |
|
Name |
濱岡, 豊
|
Kana |
ハマオカ, ユタカ
|
Romanization |
Hamaoka, Yutaka
|
Affiliation |
慶應義塾大学商学部
|
Affiliation (Translated) |
|
Role |
|
Link |
|
|
Edition |
|
Place |
|
Publisher |
Name |
慶應義塾大学出版会
|
Kana |
ケイオウ ギジュク ダイガク シュッパンカイ
|
Romanization |
Keio gijuku daigaku shuppankai
|
|
Date |
Issued (from:yyyy) |
2017
|
Issued (to:yyyy) |
|
Created (yyyy-mm-dd) |
|
Updated (yyyy-mm-dd) |
|
Captured (yyyy-mm-dd) |
|
|
Physical description |
|
Source Title |
Name |
三田商学研究
|
Name (Translated) |
Mita business review
|
Volume |
60
|
Issue |
3
|
Year |
2017
|
Month |
8
|
Start page |
87
|
End page |
118
|
|
ISSN |
|
ISBN |
|
DOI |
|
URI |
|
JaLCDOI |
|
NII Article ID |
|
Ichushi ID |
|
Other ID |
|
Doctoral dissertation |
Dissertation Number |
|
Date of granted |
|
Degree name |
|
Degree grantor |
|
|
Abstract |
本研究では, 世界60ヵ国の消費者を対象として行われてきた世界価値観調査および, それを用いた研究を概観する。本稿では, 前篇に引き続いて, 「政治分野におけるオピニオン・リーダー度の規定要因の6ヵ国国際比較」「政治体制の変化と解放的価値観の規定要因の変化 : ドイツの分析から」「不安が消費者の支出・貯蓄意識に及ぼす影響の4ヵ国(日米印, イラク)比較」「物質主義―脱物質主義概念測定の問題」について報告する。
|
|
Table of contents |
|
Keyword |
|
NDC |
|
Note |
|
Language |
|
Type of resource |
|
Genre |
|
Text version |
|
Related DOI |
|
Access conditions |
|
Last modified date |
|
Creation date |
|
Registerd by |
|
History |
Feb 19, 2018 | | 著者 を変更 |
Aug 27, 2018 | | 本文,著者 を変更 |
Aug 27, 2018 | | 著者 著者ID を変更 |
Aug 27, 2018 | | 著者 を変更 |
Aug 27, 2018 | | 著者 著者ID を変更 |
|
|
Index |
|
Related to |
|