慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN00135710-00340001-0057  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN00135710-00340001-0057.pdf
Type :application/pdf Download
Size :1.4 MB
Last updated :Jun 11, 2012
Downloads : 7795

Total downloads since Jun 11, 2012 : 7795
 
Title
Title 剣道における安全対策に関する一考察 : 特に頭部打撲事故について  
Kana ケンドウ ニ オケル アンゼン タイサク ニ カンスル イチ コウサツ : トクニ トウブ ダボク ジコ ニ ツイテ  
Romanization Kendo ni okeru anzen taisaku ni kansuru ichi kosatsu : tokuni tobu daboku jiko ni tsuite  
Other Title
Title Study of safety countermeasures in kendo : in terms of head injuries occured by falling down  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 吉田, 泰将  
Kana ヨシダ, ヤスマサ  
Romanization Yoshida, Yasumasa  
Affiliation 慶應義塾大学体育研究所助手  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  

Name 植田, 史生  
Kana ウエダ, フミオ  
Romanization Ueda, Fumio  
Affiliation 慶應義塾大学体育研究所助教授  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
Publisher  
Place
横浜  
Publisher
Name 慶應義塾大学体育研究所  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク タイイク ケンキュウジョ  
Romanization Keio gijuku daigaku taiiku kenkyujo  
Date
Issued (from:yyyy) 1994  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 体育研究所紀要  
Name (Translated) Bulletin of the institute of physical education, Keio university  
Volume 34  
Issue 1  
Year 1994  
Month 12  
Start page 57  
End page 72  
ISSN
02866951  
ISBN
 
DOI
URI
 
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
I. はじめに
II. 研究方法
III. 結果と考察
IV. まとめ
V. 今後の課題
 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
 
Full text URI
 
Access conditions

 
Last modified date
Jun 11, 2012 09:00:00  
Creation date
Jun 11, 2012 09:00:00  
Registerd by
mediacenter
 
History
 
Index
/ Public / Institute of Physical Education / Bulletin of the institute of physical education, Keio university / 34(1) (1994)
 
Related to