慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN0006957X-00000089-0097  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN0006957X-00000089-0097.pdf
Type :application/pdf Download
Size :242.3 KB
Last updated :Mar 2, 2021
Downloads : 697

Total downloads since Mar 2, 2021 : 697
 
Release Date
 
Title
Title コロナ危機下における基本権の制限と機能分化の一時停止  
Kana コロナ キキカ ニ オケル キホンケン ノ セイゲン ト キノウ ブンカ ノ イチジ テイシ  
Romanization Korona kikika ni okeru kihonken no seigen to kinō bunka no ichiji teishi  
Other Title
Title Limited fundamental rights and the suspended functional differentiation in the ongoing corona crisis (explication to the Simplification of the social)  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 森川, 剛光  
Kana モリカワ, タケミツ  
Romanization Morikawa, Takemitsu  
Affiliation 慶應義塾大学文学部  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学大学院社会学研究科  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン シャカイガク ケンキュウカ  
Romanization Keiō gijuku daigaku daigakuin shakaigaku kenkyūka  
Date
Issued (from:yyyy) 2020  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 慶応義塾大学大学院社会学研究科紀要 : 社会学心理学教育学 : 人間と社会の探究  
Name (Translated) Studies in sociology, psychology and education : inquiries into humans and societies  
Volume  
Issue 89  
Year 2020  
Month  
Start page 97  
End page 100  
ISSN
0912456X  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents

 
Keyword
 
NDC
 
Note
翻訳
解説
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Mar 02, 2021 11:29:01  
Creation date
Mar 02, 2021 11:29:01  
Registerd by
mediacenter
 
History
Mar 2, 2021    インデックス を変更
 
Index
/ Public / Graduate School of Human Relations / Studies in sociology, psychology and education : inquiries into humans and societies   / 89 (2020)
 
Related to