慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN0006957X-00000030-0053  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN0006957X-00000030-0053.pdf
Type :application/pdf Download
Size :935.5 KB
Last updated :Nov 25, 2010
Downloads : 4405

Total downloads since Nov 25, 2010 : 4405
 
Release Date
 
Title
Title アナール学派の家族史研究 : 家族社会学の発展のために  
Kana アナール ガクハ ノ カゾクシ ケンキュウ : カゾク シャカイガク ノ ハッテン ノ タメ ニ  
Romanization Anaru gakuha no kazokushi kenkyu : kazoku shakaigaku no hatten no tameni  
Other Title
Title Etude sur l'histoire de la famille dans les Annales : en vue du développement de la sociologie de la famille  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 岡田, あおい  
Kana オカダ, アオイ  
Romanization Okada, Aoi  
Affiliation 慶應義塾大学大学院社会学研究科社会学専攻博士課程  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学大学院社会学研究科  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン シャカイガク ケンキュウカ  
Romanization Keio gijuku daigaku daigakuin shakaigaku kenkyuka  
Date
Issued (from:yyyy) 1990  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 慶応義塾大学大学院社会学研究科紀要 : 社会学心理学教育学  
Name (Translated) Studies in sociology, psychology and education  
Volume  
Issue 30  
Year 1990  
Month  
Start page 53  
End page 61  
ISSN
0912456X  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
I. はじめに
II. 《アナール》学派の家族史研究の視点
III. 家族史研究の資料と分析方法
IV. 家族変動論の意義と限界
V. 結びにかえて
 
Keyword
 
NDC
 
Note
論文
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Apr 22, 2015 16:40:41  
Creation date
Nov 25, 2010 09:00:00  
Registerd by
mediacenter
 
History
Apr 22, 2015    フリーキーワード, 目次, 著者 を変更
 
Index
/ Public / Graduate School of Human Relations / Studies in sociology, psychology and education : inquiries into humans and societies   / 30 (1990)
 
Related to