慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AA12043414-20180000-0047  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AA12043414-20180000-0047.pdf
Type :application/pdf Download
Size :375.0 KB
Last updated :Mar 14, 2019
Downloads : 647

Total downloads since Mar 14, 2019 : 647
 
Release Date
 
Title
Title Tokyo global gateway opens  
Kana  
Romanization  
Other Title
Title 東京グローバル・ゲートウェイ誕生  
Kana トウキョウ グローバル・ゲートウェイ タンジョウ  
Romanization Tōkyō gurōbaru gētowei tanjō  
Creator
Name Bourke, Gary  
Kana ボーク, ギャリー  
Romanization  
Affiliation 慶應義塾大学文学部講師(非常勤); 相模女子大学学芸学部教授  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学外国語教育研究センター  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ガイコクゴ キョウイク ケンキュウ センター  
Romanization Keiō gijuku daigaku gaikokugo kyōiku kenkyū sentā  
Date
Issued (from:yyyy) 2018  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 慶應義塾外国語教育研究  
Name (Translated) Journal of foreign language education  
Volume 15  
Issue  
Year 2018  
Month  
Start page 47  
End page 57  
ISSN
 
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
Introduction
The Initial report
South Korean English Villages
Tokyo Global Gateway
Curriculum and instructors
Fees
Conclusion
Future considerations for the longevity of TGG
 
Keyword
英語村  

日本・韓国  

英語漬け学習  

異文化意識  

リクルートメント  
NDC
 
Note
研究ノート
 
Language
英語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Mar 14, 2019 17:25:15  
Creation date
Mar 14, 2019 17:25:15  
Registerd by
mediacenter
 
History
Mar 14, 2019    インデックス を変更
 
Index
/ Public / Keio Research Center for Foreign Language Education / Journal of foreign language education / 15 (2018)
 
Related to